söndag 31 januari 2010

kan inte någon med koll bara komma och rädda oss? ^^

Alltså jag dör. Jag har så himla okoll när det kommer till allt. Hela den här dagen blev det ändrade planer på grund av virrighet från min sida. Det börjar med att mitt alarm på min mobil inte ringer halv 10 utan vi ringer av att Madhia ringer Christina vid typ halv 11.. och vi skulle ju på en marknad som just hade öppet idag till klockan två. Vi gör oss ordning snabbt och skriver ner vägbeskrivningen och bussar till marknaden på Brick Lane. Vi sätter oss på bussen mot St Pauls, allt går bra. Vi ska nu byta buss och sätter oss på buss nummer 8 mot oxford circus. Självklart ska vi egentligen ta buss nummer 8 mot andra hållet men jag har då alltså skrivit ner fel i min mobil...fick typ en ångestattack..Christina typ "men CHILLA SOPHIE!". Vi struntade i marknaden (eftersom vi skulle vara där typ en kvart innan det stänger) och gick runt på Oxford Street. Jag shoppade loss på HMV. typ skins, INBETWEENERS (som biloflickan introducerat för mig ^____^, så jävla bra serie!), migthy boosh, en jokertröja etc. Nöööööööööjd! Sen blev vi kissiga och letade efter toalett och DÅ såg vi en starbucksskylt och började gå i den riktningen. Såklart ligger inget Starbucks där....haha.

Sedan blev det matkoma på Harrods! Så himla niiiiiice. Dock rörde jag knappt min sista bakelse, så mätt ^^ sen gick vi och kollade på diamantringar. Personalen på Tiffany & Co typ fnös åt oss, Förlåt att vi inte är rika :(

Christina står nu i duschen! mmmmMMM! Nu ska jag in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar