måndag 1 februari 2010

,,,?

Alltså, jag och Christina är så jävla braaaaaaaa. För ungefär fem minuter sedan så stod två förvirrade och otillfredsställda killar (som såg väldigt oförstående ut) utanför vår port och ringde taxi. Vi dissade dem totalt, hahah vi döööööööör. en facebook film kommer upp, Vi hängde med dessa killar under hela kvällen och de var verkligen snygga (alltså christinas kille var så mycket snyggare än Pattinson, for serious) och de köpte drinkar till oss och allt. Rätt som det var börjar vi hångla med dessa två killar... Allt verkade chill tills stället stängde... The black guy började smeka mig innanför mina kläder och i taxin som de beställde så visade Christinas boy oss bilder från hans facebook, Han var snaggad och tyckte själv att han var så jävla snygg, och typ "JAG HAR VARIT PÅ IBIZA I TYP 2 MÅNADER OCH HAR HAFT SEX MED TYP 59 TJEJER!!". oFTA LIKSOM?? säger man så till någon man vill lägra??? kan någon svara på min fråga?? nej, jag trodde väl inte det heller. ^^ Sedan när vi gick ur taxin så gick killarna och köpte mer alkohol som vi alla skulle dela på. de var verkligen fett inställda på 5+1! (kvällens kodord) Christina och jag börjar verkligen doubta om vi ska ha med dem till rummet och när vi kommer fram till mcLauren house så springer jag snabbt fram till vakten och viskar högt "PLEASE DON'T LET THESE GUYS IN!" Christina och jag rusar in genom dörren upp till Christinas rum och spionerar på killarna utanför porten. HAHAHAHAHHA jag älskar ossssss! dissade världens snyggaste killar! vi är fan bäst, åååååh.

btw så var jag rätt inställd påen fyrkant...föreslog det till Christina typ fyra gångar, överraskande nog så tackade hon nej.

1 kommentar:

  1. hahahaaa dissade rejält! ni är så bäst ni två! hoppas ni har det super där borta <3

    SvaraRadera