söndag 28 februari 2010

omtenta avklarad

1. Om man har trådlöst bredband i sitt hushåll ska alla få använda det
2. Sophies hushåll har trådlöst bredband
3. Sophie ska alltså få enligt premiss (1) få använda det trådlösa bredbandet (1,2)
___________________________________________________________
4. Ge mig the freakin' lösenord till det trådlösa nätverket pappa!

Detta argument ter sig väl ganska logiskt, tycker ni inte det? om någon har några invändningar mot argumentet så feel free att kritisera!

Provet i lördags gick ganska okej faktiskt tror jag. Skrev klart provet på en timme och fyrtiofem minuter. Efteråt kände jag mig så lättad och med högsta volym i ipoden strosade jag runt på stan och köpte belöningar till mig själv. Och jag älskar att gå promenader i stan helt själv. Titta på människor, stressen, glädjen, den sorgen.

3 kommentarer:

  1. ah, GRATTIS!!! du är bäst! och ja, älskar också att göra det. älskar att göra saker själv. att ha personal space, haha. love you! <3

    SvaraRadera
  2. haha, vi är så lika som som...SYSTRAR! jag orkar verkligen inte med mig själv nu. blir så speedad av allt pluggande :P love you!

    SvaraRadera
  3. hahaha <3 du är nog den gulligaste jag vet!

    SvaraRadera