onsdag 17 februari 2010

dagar blir längre.

Blöö, har känt mig nere hela dagen. Ingenting har gått min väg. Iväg till skolan idag och endast under pausen så hade expeditionen öppet så jag gick dit på min 10 minuters rast. Självklart så satt det ingen där just då och jag behöver verkligen få reda på mitt provresultat på tentamen. Jag pluggade liksom EN DAG till det provet och måste få reda på om jag ska göra omprov eller inte. Nu har inte expeditionen öppet förrän om en vecka! :C

Sedan efter skolan bar det iväg till älvsjö som barnvakt. Alltså fuck me vad jobbiga de var idag. Eller så blev de jobbigare än vanligt på grund av mitt dåliga humör idag, Jag fick skynda mig till skola och dagis släpandes på en pulka som sedan två jobbiga bröder bråkade om. Vid två tillfällen så satt båda två på pulkan. "Varför går det så långsamt för, SPRIIIIING!" Jag hade lust att lämna de två vid vägen och bara åka hem typ. Småsaker.

4 kommentarer:

  1. vet inte hur många gånger jag dragit en tung barnvagn och kusinerna skrikit "snabbare snabbare, spring fortare!" förstår varför du ville lämna kvar barnen ^^ själv har jag varit på fruliftsdag idag med en klass. var kallt och jävligt haha. tappade bort min klass också när vi åkte skridskor. då är man inte särskilt lyckad... :/

    SvaraRadera
  2. hahahaha dööör, menade såklart filuftsdag och inget annat. är så himla trött just nu...

    SvaraRadera
  3. hahah, du är så söt johanni som skrev fel på friluftsdag EN GÅNG TILL haha. barn kan verkligen vara det jobbigaste ibland, inte undra på att man tappar bort dem!

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA jag dör det märkte jag inte ens själv. hahahaaha herregud

    SvaraRadera