fredag 29 januari 2010

Londonnnnnnnn!

Hej kära dagbok,

jag tror att jag är förälskad. Förälskad i en man jag inte vågade gå fram till även om han stod ensam på klubben och såg allmänt svår ut. Ni förstår inte!! Han liknade Robert Pattinson fast hade 100000000 x sötare leende. Och hans stil, aaah! Istället raggade typ 30 + åringar på oss och Christina fick även en lebb efter sig, haha! Äckelgubben pussade mig på munnen and grabbed my ass twice! fyfan...hatar sånt.
När Christina och jag fick syn på vår man blev vi typ deppiga och gick hem så småningom från klubben (vi hade JC med oss btw, haha. Han kan inte ha haft så roligt..men vi fick en ganska så rolig bild på honom och Christina...den kan nog inte läggas upp på fejjan dock så den kommer väl upp på Christinas blogg).

Och sedan är vi ju så dumma. Istället för att ta den rätta vägen hem tar vi en jädrans omväg. Istället för en 5 minuters promenad till Waterloo Bridge så virrade vi runt hela London i kanske 3h innan vi kom hem. Och att tillägga hade vi INGA jackor (fast efter halva vägen så gav JC mig sin jacka och vantar och gick huttrandes bredvid, det var ju...snällt! ^^) OCH typ klackskor. Våra fötter mår inte så bra idag... Det här händer bara Christina och mig.

Idag har jag gått omkring på stan när Christina haft lektion. Jag gick på Pret och åt världens godaste avokado och kräftstjärtsallad ("är min stjärt med? - Christina). Sedan gick jag till Covent Garden och köpte lite grejjjjs. Och sedan en runda till Starbucks såklart. Hann med mycket på 2 timmar ^^

2 kommentarer:

  1. men myyyyyyyyyyyys eller! MER DIRTY DEETS FÖR FAN!!

    SvaraRadera
  2. sophie, gå och bajsa! det är farligt att inte bajsa på flera dagar, du kan få förstoppning!!!

    SvaraRadera