fredag 8 januari 2010

sitter för övrigt och läser världens roligaste blogg. Men jag vill inte avslöja den här för det skulle vara taskigt mot personen i fråga. Och det minsta jag är är taskig för jag bryr mig för mycket om människor. Men (tycker för övrigt inte det borde anses grammatiskt fel att skriva 'men' efter punkt eller komma för jag gör det hela tiden!) det är typ jag som är efter med att läsa den här bloggen. Jag kan ju säga 'förSkyld' och 'idag är det torsdag men egentligen söndag' för att ni ska förstå vilken blogg jag läser. Nu kan ni alla skratta med mig eller helt enkelt strunta i det!

Om jag var ett djur skulle jag se ut såhär:

3 kommentarer:

  1. haha, bara för att JAG skrev rätt ut att det var Idas blogg

    SvaraRadera
  2. hahahaha ja men då måste du väl ha blivit lite uppmuntrad efter att ha läst den? ;) och dessutom tycker jag att du skulle vara jättesöt som den där fisken också ;) hahhaa men du är sötare som sophie<3

    SvaraRadera
  3. hahaha det är verkligen roligaste bloggen! mest för att man ofta inte fattar någonting alls av vad människan skriver

    SvaraRadera