fredag 8 januari 2010

deppkakan

Jag sitter här och kollar på säsongsstart av "Let's Dance". Alltså palla verkligen mig på alla sätt och vis. Nu kunde jag ha suttit på Oliver Twist och firat Christian eller sprungit hem till Maria och få tröst. Men istället sitter jag HÄR och kollar på LET'S DANCE!! Christian är väl säkert hur besviken på mig som helst och Maria är nog irriterad på mig för att jag är en surpuppa. Men den här kvällen känns bara som en jäkla miserable deppkväll. Första deppkvällen 2010, yes! Ja, något måste ju hända i alla fall.

Jag har inte sovit eller ätit bra på veckor. Igår offrade jag mig och sov i fåtöljen när Frida och Johanni var här och sov över. Vi kollade på tv till tre och det tog typ två timmar för mig att somna. Men den sömnen tog jag igen på morgonen i soffan när de andra gått. Sov till halv 1. ÖÖÖH. Kan väl förklara mitt humör idag. Och när man hör idot typ 10 gånger på en dag och ärthjärna och så vidare så brister det tillslut. Sitter fortfarande här och skakar. Nej, lika bra att jag inte umgås med någon idag, fy. Orkar verkligen inte med mig just nu och tror ingen annan gör det heller. Orkar heller inte med EMD-Mattias. Jag har något emot den pöjken. Inte vet jag vad men han känns bara lame. Blää.

Varför kan inte jag få känna något på riktigt för? Att något är äkta. Blir så stört nere av att mycket är fejk. Nej, hejdå.



skönt att inte allt är fejk i alla fall. Love ya'lll!

2 kommentarer:

  1. haha, du ba "hej jag dissar alla i min omedelbara närhet, men JAG ÄR REAL I ALLA FALL!" haha nej men förlåt om jag har gjort nåt nu igen, inte meningen i såna fall! :( och du veeeet att ingen nånsin kan tröttna på dig! inte jag i alla fall, du får lasta över dina bekymmer på mig anytime you want baby! ps jag är "visa som offline" på msn nu (som alltid haha). köööööööörvkyss

    SvaraRadera
  2. ååh jag är inte alls irriterad över att du var suris.. jag ville ju vara med dig :( och få dig glad.. försöka iaf.. hmm.. aja Pussar på dig min bästa<3

    SvaraRadera