lördag 3 oktober 2009

bortkastade timmar

Ibland undrar man var sin tid tar vägen. Varje vardag de senaste veckorna har jag suttit som bänkad framför idol. Om man räknar ihop alla timmar av idoltittande så blir det 20 timmar ungefär. 20 timmar...av idol. Dyrbara timmar som jag kunde ha använt till att typ träna, plugga, söka jobb eller rensa ur min garderob (ler snarare byrå som bokstavligt håller på att knaka sönder av alla kläder). IDOL, någon slags hatkärlek. Jag vet inte ens varför jag kollar på det. Det kan ha sina stunder ibland dock, och då menar jag inte talangerna i programmet, utan alla goa, skojiga människor som ställer upp fast de inte kan sjunga för ett öre. Jag älskar er <3 Eller i veckan under slutaudiotions när det var dags för utröstning för tjejernas del; Camilla och Carolina. Jihde meddelar att Carolina har gått vidare men Camilla missuppfattar honom helt och typ blir stormförtjust och ger Jihde en bamsekram. "Tyvärr Camilla, du har inte gått vidare..." ".....vah?" Stackars tjej. Jag skulle typ stänga in mig på mitt rum i ett år om jag var med om något liknande.

Nu blir det How I Met Your Mother- marathon. Ett MYCKET bättre tidsfördriv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar