måndag 5 oktober 2009

arbetslös

Här sitter jag i min ensamhet och käkar kanelbullar idag igen. Jag sa ju att kanelbullens dag inte är en ursäkt för mig att äta bullar. Däremot en ursäkt att äta bullar varje dag i en hel vecka, kanske. Det finns seriöst inget stopp på mig. Bullarna blev klara i ugnen för kanske 40 minuter sedan och jag har redan proppat i mig två stycken. Det fick mig inse att jag ska börja jogga imorgon. Även om det regnar och är kallt ute. JAG SKA.

Nu när jag är arbetslös kan jag ju lika gärna göra de saker som jag aldrig har tid till annars *upplyst*.

Jag ska:

- jogga tre gånger i veckan
- spela gitarr lite varje dag (när jag kommer på mig själv sitta och uppdatera facebook)
- måla, måste köpa penslar!
- plugga körkortsteori

Skulle kunna skriva en ännu längre lista men jag tror att det räcker så för nu :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar