torsdag 25 juni 2009

life in technicolor

idag kan jag skriva ett lättare inlägg, det tycker jag ni förtjänar. Själv vaknade man ungefär för en halvtimme sedan av fåglarnas kvitter. Idag ska jag ut på stan ett tag med Christina och Linnea, ska leta efter gladiatorsandaler, något som jag länge gått och spanat efter. Deichmann ska ju ha ett par billiga och DinSko har också ganska snygga. Eftersom jag är en fattig tjej går jag nog efter priset. Funtar även på att köpa en ny bikini, var rätt så längesedan ändå.

Efter stan ska jag hämta M och vi ska hitta på en massa busigheter. M har börjat bli lite trotsig och tjatar hela tiden men idag ska jag inte ge mig!

På kvällen blir det promenad men min kära Maria som jag saknar så <3 och senare ska jag och Sheena boka resa till Grekland, GREKLAND! Det blir antingen Lesvos, Korfu och nån annan ö som jag just nu inte kommer på namnet på.
Jag på Linneas studentmottagning (bild tagen av Christina)

//Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar