onsdag 17 mars 2010

hejhoppsan barnförbjudet

Var med om en ganska så ovanlig händelse igår när jag var och passade mina två småkillar. Efter att vi ätit middag kom den lille och satte sig i mitt knä. Som smått så började han pussa på mig. Jag kände inombords ba "aaaaaaaaaw!" och blev glad. Men sen. haha. Det är inte okej. Jag skulle visa honom ett trolleritrick med en pappersbit men så tog han den och la den någonstans i mitt hår. Eftersom mitt hår ser ut som ett fågelbo så började vi leta efter pappersbiten. OCH DÅ började den lille killen kolla i min tröja och ba hmmm. OCH PLÖTSLIGT så tar han tag i min bh och blottar min boob. MIN BOOB. När han gjort det har han ett självgott smajl på munnen och skrattar ett evil laugh typ. Jag typ "MEN OJ!! SÅ FÅR DU INTE GÖRA!" *Skäms*
De lär sig tidigt, killarna.

2 kommentarer:

  1. hahahaaa! nemen vilken fuling haha! kanske därför dom varit så dumma mot dig killarna ;) nu kör dom på en ny metod!

    SvaraRadera
  2. hahaha. håller med maraja! :D

    SvaraRadera